NEW ORGANIC AND POETIC HOTEL LINE

To celebrate the City of Light, Huygens, french premium cosmetics brand and the Ville de Paris brand, in partnership with Groupe GM, launch their range of amenities inspired by the most iconic Parisian landmarks. Each product associates a moment of happiness with a landmark: Virée Scintillante au Trocadero, Tendre Rendez-Vous au Sacré-Coeur...

The aloe vera-based formulas 100% made in France, are vegan and certified COSMOS ORGANIC by Cosmécert according to the COSMOS standard, and contain up to 99% ingredients of natural origin.

NEW HOTEL LINE TRUSSARDI

Groupe GM announces a remarkable hotel line with the iconic lifestyle brand TRUSSARDI, marking the inception of an exciting partnership. Reflecting Trussardi’s contemporary take on classic elegance, the new hotel line featuring neutral tones and minimalist graphics, exudes timeless exclusivity.

The line contains up to 98% ingredients of natural origin and is fully in line with Groupe GM’s Care About Earth program, contributing to the corporate effort to reduce its environmental footprint.

The collection features 30ml plant-based tubes and 100% recycled plastic bottles and large format 400ml dispensers such as Ghost and ECOFILL.

CLEF VERTE

Sinds eind 2022 biedt GROUPE GM gecertificeerde of gelabelde cosmetische producten aan, officieel verwezen door CLEF VERTE.

Ontwikkeld in Frankrijk en nu aanwezig in de vijf continenten, het toeristische ecolabel Clef verte / Green Key is de eerste internationale label voor duurzaam toerisme voor toeristische accommodaties en restaurants.

De producten GROUPE GM waarnaar CLEF VERTE verwijst, zijn milieuvriendelijk dankzij formules die profiteren van certificering of een ecologisch label en het gebruik van ecologisch ontworpen verpakkingen.

DRINK WATERS

HANDEL VOOR DE PLANEET ! ONTDEK ONZE GERECYCLEERDE EN HERBRUIKBARE ALUMINIUM WATERFLESSEN:

GROUPE GM wordt de exclusieve distributeur van DRINK WATERS in de hotelsector en wordt als alternatief aangeboden voor de plastic waterflessen die nog te vaak aanwezig zijn in hotels.

De gerecyclede aluminium Drink Waters-flessen bevatten bronwater uit de Alpen en zijn oneindig herbruikbaar, waardoor hotels een bijdrage kunnen leveren aan de planeet door de hoeveelheid plastic afval te verminderen.

EEN BELONDE ENGAGEMENT

In 2018, Groupe GM launched its CARE ABOUT EARTH program defining the group's priorities in terms of sustainable development and CSR. This commitment was recognised in 2021 by the Ecovadis organisation, which awarded Groupe GM a bronze medal. In 2023, more than 100,000 companies have been assessed by EcoVadis and we were found to be among the top 18% highest performers in our industry. We are proud to announce our progression from bronze to silver medal status, recognizing our determination to achieve the highest standards in terms of environmental protection, labour and human rights, ethics and sustainable procurement.

NIEUWE ECO-VERANTWOORDE HOTELLIJN PHYTOMER

Groupe GM is verheugd om een nieuwe samenwerking met Phytomer aan te kondigen.

Phytomer is het verhaal van drie generaties verenigd door dezelfde droom:

om de huid alle voordelen van de zee te kunnen aanbieden.

De gamma Phytomer voldoet aan alle eisen van het Care About Earth-programma van Groupe GM en bevestigt opnieuw haar inzet voor het ontwikkelen van duurzame producten.

Deze nieuwe lijn bestaat uit een gecertificeerde zeep van 20g, tubes van 30ml gemaakt van plantaardig materiaal en twee soorten dispensens van 400ml: Ecofill en Ghost.

GROUPE GM ONDERSTEUNT UNISOAP

Groupe GM is de trotse sponsor van UNISOAP, de eerste Franse organisatie die gebruikte recyclebare hotelzeep ophaalt om ze vervolgens te verdelen aan mensen die deze hard nodig hebben. Dit initiatief beantwoordt drie grote uitdagingen: het MILIEU door bij te dragen aan het verminderen van afval, HUMANITAIR door een grote groep mensen toegang te geven tot hygiëne, SOCIAAL door banen te creëren voor gehandicapte werknemers. Lees hier meer over UNISOAP: www.unisoap.org

FLESSEN EN TUBES IN PLANTAARDIG KUNSTSTOF GEMAAKT VAN

ONTDEK MEER OVER ONZE ECO-VRIENDELIJKE PRODUCTEN

JVD - UITRUSTING

CATALOGUS

ALISEO - UITRUSTING

CATALOGUS

NEW ORGANIC AND POETIC HOTEL LINE

To celebrate the City of Light, Huygens, french premium cosmetics brand and the Ville de Paris brand, in partnership with Groupe GM, launch their range of amenities inspired by the most iconic Parisian landmarks. Each product associates a moment of happiness with a landmark: Virée Scintillante au Trocadero, Tendre Rendez-Vous au Sacré-Coeur...

The aloe vera-based formulas 100% made in France, are vegan and certified COSMOS ORGANIC by Cosmécert according to the COSMOS standard, and contain up to 99% ingredients of natural origin.

...

NEW HOTEL LINE TRUSSARDI

Groupe GM announces a remarkable hotel line with the iconic lifestyle brand TRUSSARDI, marking the inception of an exciting partnership. Reflecting Trussardi’s contemporary take on classic elegance, the new hotel line featuring neutral tones and minimalist graphics, exudes timeless exclusivity.

The line contains up to 98% ingredients of natural origin and is fully in line with Groupe GM’s Care About Earth program, contributing to the corporate effort to reduce its environmental footprint.

The collection features 30ml plant-based tubes and 100% recycled plastic bottles and large format 400ml dispensers such as Ghost and ECOFILL.

...

CLEF VERTE

Sinds eind 2022 biedt GROUPE GM gecertificeerde of gelabelde cosmetische producten aan, officieel verwezen door CLEF VERTE.

Ontwikkeld in Frankrijk en nu aanwezig in de vijf continenten, het toeristische ecolabel Clef verte / Green Key is de eerste internationale label voor duurzaam toerisme voor toeristische accommodaties en restaurants.

De producten GROUPE GM waarnaar CLEF VERTE verwijst, zijn milieuvriendelijk dankzij formules die profiteren van certificering of een ecologisch label en het gebruik van ecologisch ontworpen verpakkingen.

...

DRINK WATERS

HANDEL VOOR DE PLANEET ! ONTDEK ONZE GERECYCLEERDE EN HERBRUIKBARE ALUMINIUM WATERFLESSEN:

GROUPE GM wordt de exclusieve distributeur van DRINK WATERS in de hotelsector en wordt als alternatief aangeboden voor de plastic waterflessen die nog te vaak aanwezig zijn in hotels.

De gerecyclede aluminium Drink Waters-flessen bevatten bronwater uit de Alpen en zijn oneindig herbruikbaar, waardoor hotels een bijdrage kunnen leveren aan de planeet door de hoeveelheid plastic afval te verminderen.

EEN BELONDE ENGAGEMENT

In 2018, Groupe GM launched its CARE ABOUT EARTH program defining the group's priorities in terms of sustainable development and CSR. This commitment was recognised in 2021 by the Ecovadis organisation, which awarded Groupe GM a bronze medal. In 2023, more than 100,000 companies have been assessed by EcoVadis and we were found to be among the top 18% highest performers in our industry. We are proud to announce our progression from bronze to silver medal status, recognizing our determination to achieve the highest standards in terms of environmental protection, labour and human rights, ethics and sustainable procurement.

NIEUWE ECO-VERANTWOORDE HOTELLIJN PHYTOMER

Groupe GM is verheugd om een nieuwe samenwerking met Phytomer aan te kondigen.

Phytomer is het verhaal van drie generaties verenigd door dezelfde droom:

om de huid alle voordelen van de zee te kunnen aanbieden.

De gamma Phytomer voldoet aan alle eisen van het Care About Earth-programma van Groupe GM en bevestigt opnieuw haar inzet voor het ontwikkelen van duurzame producten.

Deze nieuwe lijn bestaat uit een gecertificeerde zeep van 20g, tubes van 30ml gemaakt van plantaardig materiaal en twee soorten dispensens van 400ml: Ecofill en Ghost.

...

NIEUWE LIJN ANNE SEMONIN

Om de samenwerking te vieren die al sinds 2010 duurt, lanceert Groupe GM een nieuwe lijn die wereldwijd beschikbaar zal zijn via het uitgebreide distributienetwerk van de groep. Geïnspireerd door de frisse, gejodeerde lucht van de zee, de aromatische citrusvruchten van zonnige kusten, roepen de producten Mémoires d’Ete herinneringen op aan de zomermaanden doorgebracht in mediterrane vreugde. Verkrijgbaar in flessen van 40 en 80 ml, in gerecycled plastic, deze lijn bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en body lotion, en zeep van 30 en 50 g in kartonnen dozen. Een handwasgel, een haar- en bodygel en een hand- en bodylotion maken de lijn compleet en zullen verkrijgbaar zijn in Ecopumps 300ml.

...

NIEUWE LIJN OMNISENS

De nieuwe lijn verrijkt met witte thee extracten is geïnspireerd door het universum van Fraicheur Tonique.

Bestaande uit Ecopumps van 300 ml gemaakt van suikerriet en Ecofills van 400 ml gemaakt van 100% gerecycled plastic, voor haar- en bodygel en voor liquid soap, de gamma Omnisens voldoet volledig aan onze Care About Earth-programma bij Groupe GM. De formules, met subtiele tonen van groene thee en bergamot, bevatten tot 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

...

NIEUWE LIJN NUXE

Een actieve samenwerking sinds 2010, is dit assortiment wereldwijd verkrijgbaar dankzij het uitgebreide distributienetwerk van Groupe GM. Geïnspireerd door Rêve de Miel van het merk Nuxe, zijn de producten van deze lijn verrijkt met honing. Textuur is smeuïg en hebben een heerlijke, hebzuchtige geur. Het design van deze lijn is volledig vernieuwd: de flessen en doppen zijn nu volledig gemaakt van gerecycled plastic. Shampoo, conditioner, body lotion, douchegel en haar- en bodygel zijn verkrijgbaar in flesjes van 40ml en in Ecopumps van 300ml die uitgerust zijn met een pomp van bio-gebaseerd hars. Gezichts- en lichaamszepen vervolledigen de lijn en zijn FSC- en RSPO-gecertificeerd, om de natuur te behouden en in overeenstemming te zijn met de filosofie van Nuxe. Naast de hierboven genoemde standaardlijn, zijn de producten van Nuxe ook verkrijgbaar in een speciale lichtgekleurde editie. Aarzel niet om onze website te bezoeken voor meer informatie !

...

n•ki, ORGANIC BATH LINE

Ontworpen om te voldoen aan de nieuwe cosmetische en milieueisen, herstelt n•ki-lijn de balans van de zintuigen, lichaam en geest door gebruik te maken van de voordelen van de Lotus Bleu.

Deze veganistische en gecertificeerde biologische producten bevatten geen ingrediënten van dierlijke oorsprong en bevatten minstens 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De nieuwe collectie biedt een breed scala aan producten waaronder douchegel, shampoo, conditioner en bodymilk. Deze producten worden geleverd in tubes van 30ml, zijn gemaakt van suikerriet en hebben een dop gerecycled plastic. De hair&body gel en vloeibare zeep zijn verkrijgbaar in 500ml Ecopump, eveneens gemaakt van suikerriet en voorzien van een bio-based harspomp. Zeep van 20g ingepakt in Allegro-papier maakt de gamma compleet.

DAMANA® EARTH&SUN SOLID HOTELLIJN

Groupe GM start haar eerste lijn met solid gastenartikelen speciaal voor hotels. Deze lijn, gepresenteerd in FSC-kartonnen doosjes, is een innovatief alternatief voor plastic.
Deze producten bevatten 9 maal minder water dan vloeibare producten. Ze zijn geformuleerd met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en verrijkt met aromatische plantenextracten; ideaal voor op reis, want ze zijn gemakkelijk mee te nemen en te hergebruiken. De serie bevat 3 zeepstukken van 20g (douchegel, shampoo en conditioner), dermatologisch getest en gegarandeerd zeepvrij.

...

HANDREINIGINGSMIDDEL MORE&MORE

Anticiperen op de behoefte van de hotelgast is altijd de bestaansreden van More & More geweest.

Formules van hoge kwaliteit gekenmerkt door hoge effectiviteit en gebruiksveiligheid gecombineerd met verfijnde en elegante ontwerpen vinden vanzelfsprekend hun plaatsen in uw etablissement(en).

Deze collectie van voorzieningen verwelkomt nu de hydroalcoholische desinfecterende handreiniging in flessen van 40 ml en 310 ml.

COMPAGNIE DE PROVENCE HOTELLIJN

De Compagnie de Provence hotellijn is geparfumeerd met de bestseller van de “Extra Pur” collectie: olijfhout. Een van de meest kenmerkende geuren van de Provence. Een sensuele geur met noten van opgewarmd hout door de zon, versterkt met citrusnoten en kamfer, die de geur een vleugje frisheid geven.

...

INES DE LA FRESSANGE HOTELLIJN

Als eerbetoon aan de Parijzenaren van wie zij houdt en die haar inspireren, heeft Ines de la Fressange een elegante en moderne gastenartikelenlijn gecreëerd. De formules met subtiele noten van bittere amandel, witte bloemen en muskus bevatten 96 tot 98% ingrediënten van natuurlijke herkomst.

...

GROUPE GM OPENT EEN NIEUWE PRODUCTIELOCATIE IN PORTUGAL

De productielocatie in Neiva, Viana do Castelo, specialiseert zich in de vervaardiging van zepen voor de hotelindustrie, in retailmerken en ‘privélabels’. Deze dient ook als platform voor Groupe GM – Peninsula Ibérica (GGMPI), dat toeziet op de distributie van gastenartikelen naar de hotelmarkt.

Naar boven

GROUPE GM AFICOM Nederland : merkvoorzieningen, neutraal of gepersonaliseerd use cookies to keep the site working properly.
Some cookies may be used for analysis by GROUPE GM AFICOM Nederland : merkvoorzieningen, neutraal of gepersonaliseerd or its partners. By clicking on Accept all and continue, you consent to the use of these cookies.

We use Google Analytics to analyze statistics on our site.
These cookies allow us to collect information on the use and performance of our site in order to improve its functionality, attractiveness and content. The information collected by these cookies is aggregated, and is therefore anonymous.

We use Youtube to stream our videos. These cookies are linked to the video delivery service.