GAMMA HOTEL SOLAIRE HEI POA

Sinds 1976 deelt Monoï HEI POA het leven van de Fransen. Op het strand of in de stad, straalt dit flesje, nu cult, zijn betoverende en sensuele geur uit, een echte uitnodiging tot reizen en exotisme. In samenwerking met Hei Pao, lanceert Groupe GM een reeks zonneproducten voor hotels. Het bestaat uit een zonnebrandcrème van 40ml, SPF 30 met Monoï de Tahiti, die een hoge huidbescherming garandeert tegen UVA/UVB-stralen en een After-Sun spray van 40ml met Monoï de Tahiti AO en aloe vera. Om de ervaring te verlengen, kan deze gecombineerd worden met Pure Tahiti Monoï, in een fles van 30ml, met het voorouderlijke recept van tiare-bloemen gemacereerd in kopraolie.

n•ki, ORGANIC BATH LINE

Ontworpen om te voldoen aan de nieuwe cosmetische en milieueisen, herstelt n•ki-lijn de balans van de zintuigen, lichaam en geest door gebruik te maken van de voordelen van de Lotus Bleu.

Deze veganistische en gecertificeerde biologische producten bevatten geen ingrediënten van dierlijke oorsprong en bevatten minstens 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De nieuwe collectie biedt een breed scala aan producten waaronder douchegel, shampoo, conditioner en bodymilk. Deze producten worden geleverd in tubes van 30ml, zijn gemaakt van suikerriet en hebben een dop gerecycled plastic. De hair&body gel en vloeibare zeep zijn verkrijgbaar in 500ml Ecopump, eveneens gemaakt van suikerriet en voorzien van een bio-based harspomp. Zeep van 20g ingepakt in Allegro-papier maakt de gamma compleet.

Altijd meer met More & More !

Met zijn More & More producten, Groupe GM zet zich in om een reeks producten aan te bieden aan hoteliers die aangepast zijn aan de huidige gezondheidsprioriteiten en lanceert een nieuwe sanitaire kit. Deze kit, praktisch en veilig, bevat een wegwerpmasker, een antibacterieel doekje en een hydroalcoholische gel. Hotelgasten zullen ze met plezier bij aankomst aan de receptie of in hun kamer ter beschikking hebben

GROUPE GM ONDERSTEUNT UNISOAP

Groupe GM is de trotse sponsor van UNISOAP, de eerste Franse organisatie die gebruikte recyclebare hotelzeep ophaalt om ze vervolgens te verdelen aan mensen die deze hard nodig hebben. Dit initiatief beantwoordt drie grote uitdagingen: het MILIEU door bij te dragen aan het verminderen van afval, HUMANITAIR door een grote groep mensen toegang te geven tot hygiëne, SOCIAAL door banen te creëren voor gehandicapte werknemers. Lees hier meer over UNISOAP: www.unisoap.org

MILIEUVRIENDELIJKE BEKER MET DEKSEL

ONTDEK MEER OVER ONZE ECO-VRIENDELIJKE PRODUCTEN

FLESSEN EN TUBES IN PLANTAARDIG KUNSTSTOF GEMAAKT VAN

ONTDEK MEER OVER ONZE ECO-VRIENDELIJKE PRODUCTEN

DAMANA® EARTH&SUN SOLID HOTELLIJN

ONTDEK HET MERK

HOTELLIJN APOTHICALS BY DAMANA®

ONTDEK HET MERK

JVD - UITRUSTING

CATALOGUS

ALISEO - UITRUSTING

CATALOGUS

DAMANA® EARTH&SUN SOLID HOTELLIJN

Groupe GM start haar eerste lijn met solid gastenartikelen speciaal voor hotels. Deze lijn, gepresenteerd in FSC-kartonnen doosjes, is een innovatief alternatief voor plastic.
Deze producten bevatten 9 maal minder water dan vloeibare producten. Ze zijn geformuleerd met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en verrijkt met aromatische plantenextracten; ideaal voor op reis, want ze zijn gemakkelijk mee te nemen en te hergebruiken. De serie bevat 3 zeepstukken van 20g (douchegel, shampoo en conditioner), dermatologisch getest en gegarandeerd zeepvrij.

...

HANDREINIGINGSMIDDEL MORE&MORE

Anticiperen op de behoefte van de hotelgast is altijd de bestaansreden van More & More geweest.

Formules van hoge kwaliteit gekenmerkt door hoge effectiviteit en gebruiksveiligheid gecombineerd met verfijnde en elegante ontwerpen vinden vanzelfsprekend hun plaatsen in uw etablissement(en).

Deze collectie van voorzieningen verwelkomt nu de hydroalcoholische desinfecterende handreiniging in flessen van 40 ml en 310 ml.

HOTELLIJN APOTHICALS BY DAMANA®

Apothicals by DAMANA® is een met ECOLABEL* gecertificeerde en veganistische lijn van gastenartikelen. Geïnspireerd door de apothekerstraditie en gecreëerd met tot 98% natuurlijke ingrediënten, roept de Apothicals by DAMANA® lijn het traditionele vakmanschap van de kruidenspecialisten op. De subtiele geur van houtachtige noten en lavendel voegen een vleugje verwennerij toe aan deze natuurlijke en heerlijk geurende serie hotelartikelen. De Apothicals-lijn is gecreëerd met het comfort van de hotelgasten in het achterhoofd.

(*Ecolabel gecertificeerde producten uitgezonderd de conditioner en bodylotion.)

...

COMPAGNIE DE PROVENCE HOTELLIJN

De Compagnie de Provence hotellijn is geparfumeerd met de bestseller van de “Extra Pur” collectie: olijfhout. Een van de meest kenmerkende geuren van de Provence. Een sensuele geur met noten van opgewarmd hout door de zon, versterkt met citrusnoten en kamfer, die de geur een vleugje frisheid geven.

...

PERRICONE MD HOTELLIJN

De Perricone MD lijn van gastenartikelen omvat een breed scala van producten met een luxueus apotheek design en is verrijkt met vitamine B5 en vitamine E. De producten zijn geformuleerd met een leerachtige bloemengeur met topnoten van elemi en geranium.

...

INES DE LA FRESSANGE HOTELLIJN

Als eerbetoon aan de Parijzenaren van wie zij houdt en die haar inspireren, heeft Ines de la Fressange een elegante en moderne gastenartikelenlijn gecreëerd. De formules met subtiele noten van bittere amandel, witte bloemen en muskus bevatten 96 tot 98% ingrediënten van natuurlijke herkomst.

...

EDITIONS DE PARFUMS FRÉDÉRIC MALLE HOTELLIJN

In samenwerking met Frédéric Malle, uitgever van parfums en autoriteit op het gebied van parfumcreatie, lanceert Groupe GM een nieuwe gastenartikelenlijn. Voor deze nieuw hotellijn is een creatie van het beroemde parfum Carlos Benaïm geselecteerd: l’Eau de Magnolia, een bloemige-chypre geur, samengesteld uit citrusnoten, eikenmos en patchoeli.

...
Naar boven