NIEUWE ECO-VERANTWOORDE HOTELLIJN PHYTOMER

Groupe GM is verheugd om een nieuwe samenwerking met Phytomer aan te kondigen.

Phytomer is het verhaal van drie generaties verenigd door dezelfde droom:

om de huid alle voordelen van de zee te kunnen aanbieden.

De gamma Phytomer voldoet aan alle eisen van het Care About Earth-programma van Groupe GM en bevestigt opnieuw haar inzet voor het ontwikkelen van duurzame producten.

Deze nieuwe lijn bestaat uit een gecertificeerde zeep van 20g, tubes van 30ml gemaakt van plantaardig materiaal en twee soorten dispensens van 400ml: Ecofill en Ghost.

NIEUWE LIJN ANNE SEMONIN

Om de samenwerking te vieren die al sinds 2010 duurt, lanceert Groupe GM een nieuwe lijn die wereldwijd beschikbaar zal zijn via het uitgebreide distributienetwerk van de groep. Geïnspireerd door de frisse, gejodeerde lucht van de zee, de aromatische citrusvruchten van zonnige kusten, roepen de producten Mémoires d’Ete herinneringen op aan de zomermaanden doorgebracht in mediterrane vreugde. Verkrijgbaar in flessen van 40 en 80 ml, in gerecycled plastic, deze lijn bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en body lotion, en zeep van 30 en 50 g in kartonnen dozen. Een handwasgel, een haar- en bodygel en een hand- en bodylotion maken de lijn compleet en zullen verkrijgbaar zijn in Ecopumps 300ml.

NIEUWE LIJN NUXE

Een actieve samenwerking sinds 2010, is dit assortiment wereldwijd verkrijgbaar dankzij het uitgebreide distributienetwerk van Groupe GM. Geïnspireerd door Rêve de Miel van het merk Nuxe, zijn de producten van deze lijn verrijkt met honing. Textuur is smeuïg en hebben een heerlijke, hebzuchtige geur. Het design van deze lijn is volledig vernieuwd: de flessen en doppen zijn nu volledig gemaakt van gerecycled plastic. Shampoo, conditioner, body lotion, douchegel en haar- en bodygel zijn verkrijgbaar in flesjes van 40ml en in Ecopumps van 300ml die uitgerust zijn met een pomp van bio-gebaseerd hars. Gezichts- en lichaamszepen vervolledigen de lijn en zijn FSC- en RSPO-gecertificeerd, om de natuur te behouden en in overeenstemming te zijn met de filosofie van Nuxe. Naast de hierboven genoemde standaardlijn, zijn de producten van Nuxe ook verkrijgbaar in een speciale lichtgekleurde editie. Aarzel niet om onze website te bezoeken voor meer informatie !

EEN BELONDE ENGAGEMENT

Vertrouwen, respect, diversiteit en de zoektocht naar excellentie zijn de waarden die Groupe GM al meer dan 40 jaar drijven. Dit zijn de waarden die door Groupe GM werd geïnspireerd om een duurzame bedrijf te worden. Het Care About Earth-programma stelt de prioriteiten van Groupe GM in met zijn werknemers, partners en klanten. Deze engagement voor een sociale verantwoordelijkheid werd in september 2021 beloond door de organisatie Ecovadis die een bronzen medaille aan Groupe GM toekende. Deze prijs wordt toegekend door de volgende vier criteria en zorgen ervoor dat ze voldoen aan de hogere normen: milieu, sociale en mensenrechten, ethiek en verantwoord inkopen.

Altijd meer met More & More !

Met zijn More & More producten, Groupe GM zet zich in om een reeks producten aan te bieden aan hoteliers die aangepast zijn aan de huidige gezondheidsprioriteiten en lanceert een nieuwe sanitaire kit. Deze kit, praktisch en veilig, bevat een wegwerpmasker, een antibacterieel doekje en een hydroalcoholische gel. Hotelgasten zullen ze met plezier bij aankomst aan de receptie of in hun kamer ter beschikking hebben

GROUPE GM ONDERSTEUNT UNISOAP

Groupe GM is de trotse sponsor van UNISOAP, de eerste Franse organisatie die gebruikte recyclebare hotelzeep ophaalt om ze vervolgens te verdelen aan mensen die deze hard nodig hebben. Dit initiatief beantwoordt drie grote uitdagingen: het MILIEU door bij te dragen aan het verminderen van afval, HUMANITAIR door een grote groep mensen toegang te geven tot hygiëne, SOCIAAL door banen te creëren voor gehandicapte werknemers. Lees hier meer over UNISOAP: www.unisoap.org

FLESSEN EN TUBES IN PLANTAARDIG KUNSTSTOF GEMAAKT VAN

ONTDEK MEER OVER ONZE ECO-VRIENDELIJKE PRODUCTEN

DAMANA® EARTH&SUN SOLID HOTELLIJN

ONTDEK HET MERK

HOTELLIJN APOTHICALS BY DAMANA®

ONTDEK HET MERK

JVD - UITRUSTING

CATALOGUS

ALISEO - UITRUSTING

CATALOGUS

NIEUWE ECO-VERANTWOORDE HOTELLIJN PHYTOMER

Groupe GM is verheugd om een nieuwe samenwerking met Phytomer aan te kondigen.

Phytomer is het verhaal van drie generaties verenigd door dezelfde droom:

om de huid alle voordelen van de zee te kunnen aanbieden.

De gamma Phytomer voldoet aan alle eisen van het Care About Earth-programma van Groupe GM en bevestigt opnieuw haar inzet voor het ontwikkelen van duurzame producten.

Deze nieuwe lijn bestaat uit een gecertificeerde zeep van 20g, tubes van 30ml gemaakt van plantaardig materiaal en twee soorten dispensens van 400ml: Ecofill en Ghost.

...

NIEUWE LIJN ANNE SEMONIN

Om de samenwerking te vieren die al sinds 2010 duurt, lanceert Groupe GM een nieuwe lijn die wereldwijd beschikbaar zal zijn via het uitgebreide distributienetwerk van de groep. Geïnspireerd door de frisse, gejodeerde lucht van de zee, de aromatische citrusvruchten van zonnige kusten, roepen de producten Mémoires d’Ete herinneringen op aan de zomermaanden doorgebracht in mediterrane vreugde. Verkrijgbaar in flessen van 40 en 80 ml, in gerecycled plastic, deze lijn bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en body lotion, en zeep van 30 en 50 g in kartonnen dozen. Een handwasgel, een haar- en bodygel en een hand- en bodylotion maken de lijn compleet en zullen verkrijgbaar zijn in Ecopumps 300ml.

...

NIEUWE LIJN OMNISENS

De nieuwe lijn verrijkt met witte thee extracten is geïnspireerd door het universum van Fraicheur Tonique.

Bestaande uit Ecopumps van 300 ml gemaakt van suikerriet en Ecofills van 400 ml gemaakt van 100% gerecycled plastic, voor haar- en bodygel en voor liquid soap, de gamma Omnisens voldoet volledig aan onze Care About Earth-programma bij Groupe GM. De formules, met subtiele tonen van groene thee en bergamot, bevatten tot 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

...

NIEUWE LIJN NUXE

Een actieve samenwerking sinds 2010, is dit assortiment wereldwijd verkrijgbaar dankzij het uitgebreide distributienetwerk van Groupe GM. Geïnspireerd door Rêve de Miel van het merk Nuxe, zijn de producten van deze lijn verrijkt met honing. Textuur is smeuïg en hebben een heerlijke, hebzuchtige geur. Het design van deze lijn is volledig vernieuwd: de flessen en doppen zijn nu volledig gemaakt van gerecycled plastic. Shampoo, conditioner, body lotion, douchegel en haar- en bodygel zijn verkrijgbaar in flesjes van 40ml en in Ecopumps van 300ml die uitgerust zijn met een pomp van bio-gebaseerd hars. Gezichts- en lichaamszepen vervolledigen de lijn en zijn FSC- en RSPO-gecertificeerd, om de natuur te behouden en in overeenstemming te zijn met de filosofie van Nuxe. Naast de hierboven genoemde standaardlijn, zijn de producten van Nuxe ook verkrijgbaar in een speciale lichtgekleurde editie. Aarzel niet om onze website te bezoeken voor meer informatie !

...

EEN BELONDE ENGAGEMENT

Vertrouwen, respect, diversiteit en de zoektocht naar excellentie zijn de waarden die Groupe GM al meer dan 40 jaar drijven. Dit zijn de waarden die door Groupe GM werd geïnspireerd om een duurzame bedrijf te worden. Het Care About Earth-programma stelt de prioriteiten van Groupe GM in met zijn werknemers, partners en klanten. Deze engagement voor een sociale verantwoordelijkheid werd in september 2021 beloond door de organisatie Ecovadis die een bronzen medaille aan Groupe GM toekende. Deze prijs wordt toegekend door de volgende vier criteria en zorgen ervoor dat ze voldoen aan de hogere normen: milieu, sociale en mensenrechten, ethiek en verantwoord inkopen.

GAMMA HOTEL SOLAIRE HEI POA

Sinds 1976 deelt Monoï HEI POA het leven van de Fransen. Op het strand of in de stad, straalt dit flesje, nu cult, zijn betoverende en sensuele geur uit, een echte uitnodiging tot reizen en exotisme. In samenwerking met Hei Pao, lanceert Groupe GM een reeks zonneproducten voor hotels. Het bestaat uit een zonnebrandcrème van 40ml, SPF 30 met Monoï de Tahiti, die een hoge huidbescherming garandeert tegen UVA/UVB-stralen en een After-Sun spray van 40ml met Monoï de Tahiti AO en aloe vera. Om de ervaring te verlengen, kan deze gecombineerd worden met Pure Tahiti Monoï, in een fles van 30ml, met het voorouderlijke recept van tiare-bloemen gemacereerd in kopraolie.

n•ki, ORGANIC BATH LINE

Ontworpen om te voldoen aan de nieuwe cosmetische en milieueisen, herstelt n•ki-lijn de balans van de zintuigen, lichaam en geest door gebruik te maken van de voordelen van de Lotus Bleu.

Deze veganistische en gecertificeerde biologische producten bevatten geen ingrediënten van dierlijke oorsprong en bevatten minstens 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De nieuwe collectie biedt een breed scala aan producten waaronder douchegel, shampoo, conditioner en bodymilk. Deze producten worden geleverd in tubes van 30ml, zijn gemaakt van suikerriet en hebben een dop gerecycled plastic. De hair&body gel en vloeibare zeep zijn verkrijgbaar in 500ml Ecopump, eveneens gemaakt van suikerriet en voorzien van een bio-based harspomp. Zeep van 20g ingepakt in Allegro-papier maakt de gamma compleet.

DAMANA® EARTH&SUN SOLID HOTELLIJN

Groupe GM start haar eerste lijn met solid gastenartikelen speciaal voor hotels. Deze lijn, gepresenteerd in FSC-kartonnen doosjes, is een innovatief alternatief voor plastic.
Deze producten bevatten 9 maal minder water dan vloeibare producten. Ze zijn geformuleerd met ingrediënten van natuurlijke oorsprong en verrijkt met aromatische plantenextracten; ideaal voor op reis, want ze zijn gemakkelijk mee te nemen en te hergebruiken. De serie bevat 3 zeepstukken van 20g (douchegel, shampoo en conditioner), dermatologisch getest en gegarandeerd zeepvrij.

...

HANDREINIGINGSMIDDEL MORE&MORE

Anticiperen op de behoefte van de hotelgast is altijd de bestaansreden van More & More geweest.

Formules van hoge kwaliteit gekenmerkt door hoge effectiviteit en gebruiksveiligheid gecombineerd met verfijnde en elegante ontwerpen vinden vanzelfsprekend hun plaatsen in uw etablissement(en).

Deze collectie van voorzieningen verwelkomt nu de hydroalcoholische desinfecterende handreiniging in flessen van 40 ml en 310 ml.

HOTELLIJN APOTHICALS BY DAMANA®

Apothicals by DAMANA® is een met ECOLABEL* gecertificeerde en veganistische lijn van gastenartikelen. Geïnspireerd door de apothekerstraditie en gecreëerd met tot 98% natuurlijke ingrediënten, roept de Apothicals by DAMANA® lijn het traditionele vakmanschap van de kruidenspecialisten op. De subtiele geur van houtachtige noten en lavendel voegen een vleugje verwennerij toe aan deze natuurlijke en heerlijk geurende serie hotelartikelen. De Apothicals-lijn is gecreëerd met het comfort van de hotelgasten in het achterhoofd.

(*Ecolabel gecertificeerde producten uitgezonderd de conditioner en bodylotion.)

...

COMPAGNIE DE PROVENCE HOTELLIJN

De Compagnie de Provence hotellijn is geparfumeerd met de bestseller van de “Extra Pur” collectie: olijfhout. Een van de meest kenmerkende geuren van de Provence. Een sensuele geur met noten van opgewarmd hout door de zon, versterkt met citrusnoten en kamfer, die de geur een vleugje frisheid geven.

...

INES DE LA FRESSANGE HOTELLIJN

Als eerbetoon aan de Parijzenaren van wie zij houdt en die haar inspireren, heeft Ines de la Fressange een elegante en moderne gastenartikelenlijn gecreëerd. De formules met subtiele noten van bittere amandel, witte bloemen en muskus bevatten 96 tot 98% ingrediënten van natuurlijke herkomst.

...

EDITIONS DE PARFUMS FRÉDÉRIC MALLE HOTELLIJN

In samenwerking met Frédéric Malle, uitgever van parfums en autoriteit op het gebied van parfumcreatie, lanceert Groupe GM een nieuwe gastenartikelenlijn. Voor deze nieuw hotellijn is een creatie van het beroemde parfum Carlos Benaïm geselecteerd: l’Eau de Magnolia, een bloemige-chypre geur, samengesteld uit citrusnoten, eikenmos en patchoeli.

...
Naar boven

GROUPE GM AFICOM Nederland : merkvoorzieningen, neutraal of gepersonaliseerd use cookies to keep the site working properly.
Some cookies may be used for analysis by GROUPE GM AFICOM Nederland : merkvoorzieningen, neutraal of gepersonaliseerd or its partners. By clicking on Accept all and continue, you consent to the use of these cookies.

We use Google Analytics to analyze statistics on our site.
These cookies allow us to collect information on the use and performance of our site in order to improve its functionality, attractiveness and content. The information collected by these cookies is aggregated, and is therefore anonymous.


We use Youtube to stream our videos. These cookies are linked to the video delivery service.